Mission beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Sharona Droog - WaarBenJij.nu Mission beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Sharona Droog - WaarBenJij.nu

Mission beach

Blijf op de hoogte en volg Sharona Droog

07 November 2013 | Australië, Mission Beach

Mission Beach!
Donderdag 7 nov. Een rustig ochtendje gehad, douche, ontbijten, rugzak pakken en uitschecken. Om 1 kwam de grote Greyhound bus ons ophalen om naar mission beach te gaan waar we 2 dagen blijven. Rond 3 uur waren we aangekomen in mission beach. 4pers. Kamer met airco! Rugzakken uitgestald, even het uitzicht uit het raam bekijken en meteen 5 kangoeroes gezien! De eerste paar in 2wkn!
Mission beach heeft een 14 kilometer lang strand, en wel een beetje een uithoek, maar ontzettend mooi! heerlijk 2dgn chillen. Zwemmen, Boekje lezen, op het strand liggen.. heerlijk!elise en ik zaten samen Melisa en chantal die ook naar missiin beach gingen in de zelfde bus en hadden alleeb ander hostel dan ons, in de bus hadden we afgesproken om te gaan bbq e maar ze zatten verder dan we dachten namelijk 6km verderop. klein dorpje hè.