Follow your dreams - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Sharona Droog - WaarBenJij.nu Follow your dreams - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Sharona Droog - WaarBenJij.nu

Follow your dreams

Blijf op de hoogte en volg Sharona Droog

26 Augustus 2013 | Nederland, Limmen

Yoepie!!!
Ik ga mijn droom na..

Over iets minder dan 8 weken vlieg ik naar Australie, om daar te gaan backpacken!
Om alvast een klein stukje van de wereld te gaan ontdekken.
Ik denk dat ik daar de komende 3, 4 maanden zal wezen! Maar heb een visum voor 6 maanden dus mischien wel langer, of ben ik met 2 weken weer thuis.. :D

Niks moet, alles mag!

Mijn reis heb ik geboekt via Australian Backpackers in Alkmaar. Samen met een groep andere backpackers vertrek ik vanuit Schiphol naar Sydney. Waar we eerst nog een tussenstop hebben in Bankkok en Tapei. Wat ongeveer 2 dagen zal duren.

Daar aangekomen worden we opgehaald en regelt Australian Backpackers wat belangrijke zaken zoals BSN nummer, medical card, bankrekening en zo kun je dus rustig van strart. Na die vijf dagen worden we losgelaten en kan het reizen en ontdekken beginnen.

Komende weken zal ik nog het een en ander moeten regelen,
werk. visum. paspoort. tickets. lonely planet. kleding. rugzak. verzekering, feestje familie, goede schoenen, en noem zo maar op..
Het meeste is al wel gedaan, maar er lijkt wel al meer bij te komen.
En als laatste zal ik een keuze moeten maken, in wat ik zal meenemen... en dat wordt nog een lastige klus!!

Via deze site hou ik jullie op de hoogte van mijn reis en belevenissen.

X.x.X Sharona


  • 21 Oktober 2013 - 15:44

    Alice:

    Je laatste dagje in Nederland! Wel vreemd he, morgen zit je al een heel eind weg!ga genieten van alles wat je ziet en wat je tegenkomt. Laat die aboriginals maar daar haha. heel veel plezier en we b lijven je volgen, ik kan niet wachten op je eerste verhaal xxx Alice

  • 25 Oktober 2013 - 16:29

    Janneke Van Der Wagen:

    He meisje, nu de reis is begonnen geniet ervan en ik ga je volgen.
    liefs van de wagentjes xxx

  • 26 Oktober 2013 - 15:41

    Marian Dekker:

    Hoi Sharona, ik heb de aankomstfoto gezien op facebook van mijn collega. Joris in jouw groep, is een vriend van haar. Hoop dat de reis goed is verlopen, wel lang hé! Veel, heel veel plezier wens ik je toe!
    Liefs, Marian

  • 27 Oktober 2013 - 20:32

    Mama/papa:

    Nou liefie hebben al geappt en geskypt wat is dat toch leuk en makkelijk alsof je dichtbij bent. Al mooie foto,s gezien via facebook en watsapp. Dinsdag veel suc6 als je weer ga vliegen en echt down under gaat en je reis verder maak met een stop op een onbewoond eiland haha als ik dit schrijf lig jij lekker te slapen 6.30 locaal tijd xxxx papa,mama charlotte

  • 29 Oktober 2013 - 15:02

    Mama :

    Leuk verslag noontje veel plezier op je volgende trip ,, met coalla,s knuffelen,snorkelen ,safari. Enz. whitsunday eiland ziet er mooi en romantisch uit ( heb ik ff opgezocht )en ook de andere eilandjes! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Limmen

Australië

Follow my dream to Australia..

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2014

Outback!

13 December 2013

Leconfield Jackeroo & Jillaroo school

30 November 2013

Fraser Island on Rainbowbeach

25 November 2013

Bundaberg & Hervey Bay

20 November 2013

Agnes water & Cast away
Sharona Droog

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 700
Totaal aantal bezoekers 10002

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2013 - 22 Februari 2014

Australië

Landen bezocht: